söndag 14 juni 2009

Johanna Drenzel: SMR:s ”ariska prinsessan”

Johanna Drenzel är Emil Hagbergs flickvän och modern till deras gemensamma son. Johanna har precis som Emil en mångårig bakgrund i SMR och går även under benämningen ”arisk prinsessa” i organisationen med stort ”O”. Hennes tid i SMR var annat än anständigt för en prinsessa, då hon var väldigt lättfotad och således inte tvekade innan hon särade på benen för många av gruppcheferna. Detta fann hon även vara till gagn för att få makt inom organisationen. Först hade hon ett förhållande med Niklas Frost, men efter att han åkte i fängelse började hennes status inom SMR falna och vad är då bättre än att vara otrogen med Jag-står-längst-fram-Kristian Nordvall? Nu hade hon en ny fot inne och då måste man ju självklart klippa de gamla banden, detta löste hon på ett smidigt sätt. Hon började basunera ut att Frost hade slagit henne och behandlat henne väldigt illa, hon försökte dessutom hetsa andra aktivister att ge sig på Frost fysiskt, detta ledde dock ingen vart i och med att Johanna redan då var känd som en intrigmakerska. När hon sedermera tröttnat på Nordvall – vilket alla gör förr eller senare – plöjde hon runt bland Stockholms norra förorters stödmedlemmar, detta gjorde Nordvall rasande. Johanna var ju Nordvalls lilla prinsessa och hur kunde hon glömma alla fina turer ut till Kärleksudden, deras romantiska tillflyktsort i Upplands-Väsby? Efter att med flaskans hjälp ha samlat mod på krogen brände Nordvall ut till sin senaste buksvågers hem, där han med hjälp av ”Den Kraft” som han så gärna talar om ställde sig och bankade på dennes fönster med en kratta och skrek ”hon är där inne!”. När ”Den Kraft” började sina efter några timmars bultande återgick herr Nordvall åter till sin bil, för att där vänta resten av natten.
Johanna trodde hon skötte allting snyggt och sa till sina killar att de skulle hålla tand för tunga om sina erotiska äventyr. Då det i ord (men tydligen inte i handling) stod skrivet i blod att motståndsmän inte fick ha ett sexuellt umgänge med sina motståndsbröders motståndskvinnor skulle detta kunna bli ett problem. Vad Johanna inte hade räknat med är att även pojkar pratar sinsemellan och snacket började nu gå. Johannas beteendemönster påverkades dock inte nämnvärt av denna komplikation, hon började istället gå laget runt bland gruppchefer och aktivister i Solna, bl a fick Robert Brauer snällt ställa sig i kö och vänta på sin tur. Ja, den här artikeln hade nog blivit avsevärt kortare om vi hade räknat upp de aktivister och medlemmar som pryda lilla fröken Drenzel inte hade utbytt kroppsvätskor med, men det hade å andra sidan inte blivit lika roligt.
Johannas kulmen kom på midsommarfirandet 2007 på Klas Lunds gård i Skara, där hon inledde dagen med lite strulande med Solnas gruppchef som hon anlände med. Lite senare på eftermiddagen kom turen åter till Niklas Frost som nu släppts ur sitt statliga förvar och många var väl de heta ögonblicken trotts att hon enligt egen utsago tidigare slagits gul och blå av samma person. När den första kvällen led mot sitt slut måste Johanna finna en plats att sova och varför ligga ensam och kall när man kan dela sovsäck med en berusad och kåt Kristian Nordvall? Sagt och gjort, natten spenderades med en tredje person. Om man slår huvudet i en vägg tillräckligt många gånger kommer man förr eller senare ramla igenom, detta var den metod Johanna använde för att finna den sanna kärleken. Under dag #2 fortsatte hon sitt kelande med Nordvall en bra bit in på frukost faktiskt, därefter var hon åter på Solnas kampgruppschef, men så till slut som i alla vackra kärlekshistorier så stod han plötsligt där, sonen som den store ledaren aldrig fick: Emil Hagberg. Några månader senare var Johanna gravid. Nu när hon skulle bli moder var hennes förflutna henne till last och när sanningen inte räcker till för att förklara omständigheterna så får man väl ta till lögn och personangrepp istället. Detta var vad Johanna också gjorde. Johanna är ingen författare och det kan kanske bero på att hennes fantasi inte är den bästa. Påståenden om att klockor hade kastats i hennas huvud av gamla pojkvänner, hon hade blivit matad med jordnötter, hon hade blivit utkörd på E4an (för att sedan köras hem), hon hade blivit lämnad ensam med en pojkväns föräldrar i flera timmar och hon hade t o m blivit tagen på brösten! Detta ger ett litet hum om vilka fruktansvärda förhållanden hon hade levt under med tidigare pojkvänner – och här hatar hela världen Joseph Fritzl (!) om de bara visste!
Även att Johanna själv hade behandlat Nordvall illa då han något år tidigare deprimerad hade ringt upp Johanna och med bebisröst förklarat sin kärlek för henne skyldes på tidigare pojkvänner. Rubriceringen för detta brott var mordförsök då intensionerna med att behandla honom illa hade varit att försöka få honom att ta livet av sig.
Och vad är då sensmoralen med detta då? Jo, släpper man in en lösaktig slampa i en organisation som denna, fylld med sexuellt frustrerade och uttorkade män kan hon störta det hela inifrån

142 kommentarer:

  1. Oj, det där inlägget var väldigt starkt :O

    Det kan inte vara så att hon faktiskt blev utnyttjad av en del av de där killarna? SMRare är ju knappast kända som några gentlemän som respekterar kvinnors lika värde och självbestämmande, direkt.

    Mycket underhållande, hursomhelst! Jag skrattade lite åt det där med "prinsessa", kallas hon verkligen det? :D

    SvaraRadera
  2. Var finns bevisningen i allt de ni skriver? Just nu är det bara en massa dåligt formulerad text och intetsägande bilder?

    Det skulle vara jättekul om ni kunde lägga upp något som stärker det ni säger!

    SvaraRadera
  3. Bäst hitills!

    Numer kallas Johanna för något annat på P.

    Nämligen, paddan!

    SvaraRadera
  4. Inlägget ovan var lika dåligt formulerat det, men sen så försöker inte jag att driva en seriös blogg heller. :)

    SvaraRadera
  5. Haha, snälla du. Hur ska man kunna ha en seriös blogg om något så oseriöst?

    Gå och lägg dig hattjävel.

    SvaraRadera
  6. För det första har jag ingenting med hattarna att göra och för det andra så ber jag om ursäkt för att ha misstagit dig för en människa med förmågan att kunna tänka logiskt.

    Nu är tydligen alla som inte slickar skribenternas rövar så kallade "hattjävlar".

    SvaraRadera
  7. Alla tjejer får akta sig för kåta hatt-armén med taskig kvinnosyn. Tur att andra nationalister har bättre kvinnosyn.

    SvaraRadera
  8. nu blev jag sugent att knulla med henne också ! Upp med hennes callgirlnummer iaf !

    SvaraRadera
  9. Jag har aldrig bett dig slicka någons röv, men du kommer in och har en dryg attityd. Klagar på en missad versal och skit.

    Tror du inte det som står här är sant, fine. Läs inte då.

    Var ligger dina sympatier då?

    SvaraRadera
  10. Hörrudu Ode, varför är alla texter som rörde dig bortplockade från svinstian? Börjat leka med trasdockor?

    SvaraRadera
  11. Awful lot of hats in here!

    SvaraRadera
  12. Jag har ingen dryg attityd. Jag bad er att lägga upp bevis som stäker det ni skriver då jag är intresserad av att få veta vad som faktiskt är sant eller inte!

    Vadå läs inte då? Tror du på allt du läser utan att någonsin ifrågasätta det?

    Mina sympatiserar "ligger" inte någonstans.

    SvaraRadera
  13. Allt som står här är sant, såg du inte första inlägget?

    SvaraRadera
  14. Hörrudu, Skillt!

    Kom hem till mig med sekatören så har vi en myskväll bara du och jag.

    SvaraRadera
  15. Oj, det hade jag helt missat. Ja, står det att allt är sant så bara måste det ju vara så!

    SvaraRadera
  16. Jag har hört från många olika håll att sådant här förekom, nu pratar jag inte om just detta inlägg utan om allt man hört om SMR och man får det bevisat nu när många frågor jag hade blir besvarade från gamla smr'are själva om bla. söderman osv osv .. Så jag väljer att tro på detta iaf, då dom själva berättar om saker som jag bara hört om ryktesvägar.. Men det är ju vad jag tror på bara.
    Bra jobb grabbar, creds till er!

    SvaraRadera
  17. Sanningen svider oerhört mycket mer än fabricerade lögner och det är nog många hattar som jämrar sig över när det kan tänkas vara deras tur.

    SvaraRadera
  18. Hörrudu Ode! (fan vad det börjar kännas gay att skriva så där och då är jag ändå kvinna)

    Om din trevliga inbjudan var riktad till mig så tackar jag gärna ja, det hade ju kunnat bli intressant.

    Jag heter inte Skillt.

    Var det inte riktat till mig så ber jag om ursäkt för missförståndet.

    SvaraRadera
  19. Jag är inte Ode och borde inte du få din skönhetssömn? Du kanske inte behöver någon.

    SvaraRadera
  20. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  21. Jag skriver inte nödvändigtvis till dig, det är verkligen skitjobbigt att alla här går som 'anonym' och att bloggen har fler än en skribent.

    Hur som helst har du rätt, jag behöver ingen skönhetssömn. Men tack för omtanken. :) Jag hoppas att inbjudan fortfarande står kvar, jag har nämligen en jättehäftig fårsax liggandes som jag kan ta med.

    SvaraRadera
  22. Fårsax?

    Du MÅSTE vara hatt!

    SvaraRadera
  23. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  24. Smr är horungar, skit ska skit ha. Hattjävlar.
    Nice inlägg!

    SvaraRadera
  25. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  26. Du har rätt, jag törs inte. Jag är kvinna och du är....Ode..

    Nej nu ska jag inte vara sådan, jag tror nog att jag ska sova trots allt.

    Och du, jag skriver från mitt ordinarie IP, det borde räcka en bit ivf.

    SvaraRadera
  27. Är det Christer Odepark, Vintervägen 146 Upplands Väsby och som jobbar på comhem som skriver?

    SvaraRadera
  28. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  29. jag har också funderat över om hur mkt det är som är sant, och jag har kommit framtill att det mesta borde stämma eftersom inga inlägg hittils är ju sådär jätte överdrivna... se bara kampdagboken liksom, där skulle man kunna smutskassta smr hur mkt som helst men det händer ju inte... samma sak med detta inlägg, man skulle kunna kasta in en massa knark historier och man skulle ju fortfarande tro på det liksom... aja, min poäng lär ju gå fram fast det är luddigt skrivet

    SvaraRadera
  30. Odepark ska du inte börja berätta om hur du själv behandlar kvinnor eller är inte det lika intressant att berätta? Och varför har ingen annnan än Viktor Lilebladh blivit utesluten ur organistationen om nu alla där skulle behandla kvinnor som skit? Ni sitter ju bara där och ljuger om precis allt. Tala lite mer sanning.

    SvaraRadera
  31. fan vad sura dom små nassarna är. kanske för att det som skrivs är sant vad vet jag.

    bra jobbat avhopparna. ska fan ha bloggen som start sida

    SvaraRadera
  32. ja tycker Motståndsrörelsen är cool kille! ohn knullar runt med killar och gör inte rädd för nått

    Sedan så är väl det så enkelt som så att i en organisation med så skev könsfördelning så är det enkelt lätt för de fåtaliga kvinnorna att bli "The Girl".

    SvaraRadera
  33. Fan vad ful hon var! BKH

    SvaraRadera
  34. ja allt är bara ljug så klart. Hela världen ingår i en stor konspiration mot hattarna.

    SvaraRadera
  35. Har Klas Lund också varit med henne?
    haha

    SvaraRadera
  36. Att andra inte har blivit uteslutna kan ju vem som helst lista ut med lite hjärna. Men o andra sidan så vet alla att SMR har tunnelsende efter all hjärntvättning.

    Som jag har förstått de så vart de så kallade "kollektivet" en för stark grupp i gruppen. Klas Lund kännde sig alltså hotad(paranoida tankarna började cirkulera). Och eftersom att Kllektivet sågs som ett hot så tog SMR allt dom kunde hitta för att försöka utesluta den "starka" gruppen.
    Och johannas lilla lögner passade väl in. Sen vet väl alla att V.Liljeblad aldrig varit omtyckt i organisationen för att han alltid sagt vad han tycker.

    Och självtänkande i en sekt går inte, alltså måste man göra sig av med sådanna personer.
    Och V.Liljeblads vänner valde att följa hans spår.
    Resten av organisationen pratar om Kamratskap, men Vilken jävla kamratskap? alla hatar ju alla och ser varandra som hot. Domär inte enade, därför kommer dom aldrig att vinna!

    SvaraRadera
  37. Ni kan ju alltid ringa till Emil Hagberg,
    0736-98 64 16
    Det är bara att säga att ni också skulle vilja få sätta på den ariska prinsessan, han kommer nog skrika en hel del men ring på grabbar!!

    SvaraRadera
  38. stackars kille som har barn med en sån dyngslyna!
    ibland när han dundrar på henne så måste han ju bara se obehagliga bilder framför sig av hur den polarn o den polarn dundrar på lilla prinsessan.

    fler prinsessor till folket men håll känslorna borta gott folk!

    SvaraRadera
  39. Men vad fan är detta, lättfotad eller inte, finns det någon som tvivlar på att SMRgalningar slår sina flickvänner eller? Jag skulle bli mer förvånad om så INTE var fallet.

    SvaraRadera
  40. ska kolla denna schyssta sida.. håller tummarna för lite sanningar om den sanne nazisten bo "bensin" nilsson :) :)

    SvaraRadera
  41. Alla nazibrudar knullar ju sig till toppen. För de finns ju inga nassar som låter en brud styra... om hon inte ligger med dom förståss...

    SvaraRadera
  42. Juste jag glömmde skriva en sak i min kommentar med Emils nummer, fan slå till på att adda hans msn också, emil_hagberg@hotmail.com
    Ni kan nog ha roligt med han
    Peace

    SvaraRadera
  43. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  44. "det måste kännas jobbigt.."
    Vilka är det som är golbögar egentligen? ser jag en smrare så får den stå till svars för den där kommentaren.

    SvaraRadera
  45. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  46. Klart du bryr dig, du är ju hatt själv. Horunge.

    SvaraRadera
  47. vilken härlig logik du har, nu är helt plötsligt alla hattar och innan var det rödingar, säpo, nova eller judar. har du svårt för att bestämma dig?

    nä, sitt inte och gråt över kommentarer på bloggen. gå ut och knivhugg någon istället så kanske du får sitta inne de där åren som du låter niklas få tjäna av.

    pusssssssss

    SvaraRadera
  48. fan va sköna grabbarna är då! afa verkar ha välskött stash så att säga! http://i43.tinypic.com/2v9qc1z.png http://i44.tinypic.com/2drbd3b.png

    men inte tillräckligt bra för att viktor ska kunna le igen? :(((

    SvaraRadera
  49. Du verkar inte ha gått på sektens skrivkurs i alla fall. Du skriver för uppenbart, man märker var dina sympatier ligger.

    "Så kanske du får sitta inne de där åren som du låter Niklas få tjäna av".

    Haha, skämtar du eller? Håller med föregående talare om jag ser en hatt så får den stå för din nergolning här på bloggen. Inte för att du bryr dig...

    SvaraRadera
  50. Man har alltid kul med afa.

    SvaraRadera
  51. hah så jävla underbart när ni tar åt er. jag är hatt men jag har inte gått på någon kurs? ah, okej så de var inte obligatoriska men ändå så gick du på den? smart :D

    ja, gå och hugg ner hur många du vill, så går jag och knullar din morsa samtidigt. ;)

    puss

    SvaraRadera
  52. Haha, det är svårt att ta åt sig när det är en pajas som sitter och skriver. Anledningen till att jag svarade var för att du sitter och golar ner folk.

    Det är lätt för dig att säga saker anonymt eller hur din fitta, du skulle antagligen skita på dig om jag drog kniv mot dig. Synd att du inte ens vågar ge mig en ledtråd till vem du är - förutom dina uppenbara sympatier till sekten.

    Kom inte med, jag är inte hatt och sådant skitsnack du har redan avslöjat dig själv - dumfan!

    SvaraRadera
  53. anledningen till att du svarade var för att du tog åt dej av det jag skrev. :D du blev så jävla ägd och nu blir du det igen.

    ja för du är så ickeanonym du själv va dr snuggles? jag skulle troligtvis sparka kniven ur handen på dig och se hur din underläpp börjar skaka när du inser hur försvarslös du är utan vapen.

    "jag är inte hatt". ägd. ;)

    SvaraRadera
  54. Då föreslår jag att du slutar upp med att gola ner folk, folk som bara hattarna vill se i åka in.

    Skillnaden är att jag inte sitter och golar ner folk över kommentarerna på en blogg, jag har lite mer heder än så. Jag har slagits mer utan vapen än med, det var du som drog en liknelse vid att någon innan var en tattare som bara högg ner folk. Något som förövrigt bara hattar också säger i stort sett.

    Du kan inte vara speciellt gammal om du sitter och skriver saker som ägd till exempel. Därför ber jag om ursäkt för att ha hotat en liten grabb som tror han är tuff över nätet.

    SvaraRadera
  55. nej, det har du rätt i. när man är vuxen så ska man använda ord som fitta och dumfan. tack för att du påminde mig. :/

    SvaraRadera
  56. Du kommer nog bli förvånad (när du blir äldre) över hur dåligt språkbruk de flesta som är 20+ har. Sen ansåg jag att du förtjänade de orden, om nu så inte var fallet får det stå för dig.

    SvaraRadera
  57. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  58. tillägg: Stämmer det att svinstian börjat rensa bort pinsamheter om sina nyfunna bundsförvanter?

    Det ryktas också att Sebb kommer presenteras som gästskribent. Är det något som kan konfirmeras?

    SvaraRadera
  59. tyckte inte prinsessan var nåt att hänga i gran när jag såg bilden men efter att ha läst om henne så blir man ju lite sugen.

    SvaraRadera
  60. "tillägg: Stämmer det att svinstian börjat rensa bort pinsamheter om sina nyfunna bundsförvanter?"

    Jag trodde allt som stod på svinstian var lögner?

    SvaraRadera
  61. Känns som att min face är välbesökt :)

    SvaraRadera
  62. IQ-befrielsen hos SMR fortsätter att vara tydlig. Ni frågar vilka som skriver bloggen, jag har endast läst för skojs skull och är inte anhängare nån stans men det näms tydligt om resor till sydafrika och krattor på fönster, hur många kan det då vara, ni är ganska blåsta..

    SvaraRadera
  63. "IQ-befrielsen hos SMR fortsätter att vara tydlig. Ni frågar vilka som skriver bloggen,..."

    Jag tror de flesta vet vem det är som ligger bakom bloggen :)

    SvaraRadera
  64. Ändå så görs inget? :)

    SvaraRadera
  65. "Ändå så görs inget? :)"

    Ska bli spännande att se vad som händer. Är motståndsmänen så labila som de framställs ligger ju en hämnd nära till hands.

    SvaraRadera
  66. De var väldigt stabila under "knivslärpan" i Gävle. Hela sekten samlade mot några avhoppare som visade sig vara mer än en match för dem.

    De får nog visa sig väldigt labila om de ska tvätta bort den fläcken ifrån sitt psyk-rykte.

    SvaraRadera
  67. Hon såg äcklig ut på kortet men efter man läst om henne blev man sugen som fan. Går du med på allt Johanna ?

    SvaraRadera
  68. Haha ringde emil nyss, sjukt kul

    SvaraRadera
  69. 08-40819613 Emil och Johannas hemnr

    SvaraRadera
  70. Varför blir hattarna så sura om allt nu bara är påhittat?

    SvaraRadera
  71. Ta bort bloggen tack!

    mvh,

    Carl Eriksson, avhoppare från sekten.

    SvaraRadera
  72. Tycker bloggen är bra men nu tycker jag att psykfallen i SMR har fått tillräcklig uppmärksamhet. Ignorera dessa stackare, jag tror att SMR blott är historia inom kort. Att alla springer beväpnade gör väl att snart är förhoppningsvis inlåsta någonstans...

    SvaraRadera
  73. Lite trist att vinklingen blir att hon gör ett fel för att hon knullar med många. Som att det hade varit samma problematik om det varit en kille som knullade runt inom organisationen.

    Jag tror snarare att det är snubbarna som utnyttjar situationen, tjejen lär ju inte må jättebra.

    SvaraRadera
  74. Nej tjejen mår garanterat inte bra det har du rätt i men så länge hon är aktiv i smr får hon ta att hennes handlingar används som exempel på vad som pågår i smr. Jag tror inte heller meningen med artikeln var att kartlägga hennes sexuella umgänge då hade artikeln vart många gånger längre, utan snarare att ta upp ett exempel på hur det fungerar inom en sån här sekt där minst sagt konstiga män är överrepresenterade när en tjej kommer in och rör om i grytan.

    SvaraRadera
  75. Ni må vara avhoppare, men ni är fortfarande as.
    Vad är detta för jävla kvinnosyn?

    SvaraRadera
  76. Alex detta är rena fakta, har ingenting med någons kvinnosyn att göra.

    SvaraRadera
  77. Det här låter mycket bra, framför allt är jag mycket förväntansfull när det gäller artikeln om mig, som jag tror kommer att bli ännu bättre.

    Hell Lund!

    /Emil

    SvaraRadera
  78. Haha, kan tänka mig att Hagberg sitter och kokar när han läser om Johannas små snedsteg.

    SvaraRadera
  79. Hade ni inte mer? Var det alt ni avhoppare kunde komma med? Vi är många som vill läsa mer!

    SvaraRadera
  80. Trots att jag vill ha mer, så förstår jag att bloggen inte uppdateras var femte dag. Hur ofta uppdaterar svinstian, *OPS* typ en gång i månaden.

    SvaraRadera
  81. Klart det finns mer att berätta om Sekten, mycket mer. Kanske väljer vi att berätta om hur Jeff Hede grovt misshandlade en kvinna och sedan dömdes för det brottet, om den gången Emil Hagberg var ute och jagade storvilt i centrala väsby med ett avsågat hagelgevär, om när Robin Löfdahl band fast sin flickvän och hotade henne i flera timmar med ett luftgevär, om Klas Lunds legendariska utedass på sin gård nere i skara, Pers flyttfirma som gick under eller varför inte kristian Nordvalls könsjukdomar. Fler artiklar kommer publiceras när vi har tid eller får anledning till det helt enkelt tills dess har vi egna liv att leva och kommer inte kasta bort mer tid än nödvändigt på något så fånigt som SMR. BKH /avhopparna

    SvaraRadera
  82. Finns eller har det funnits något som heter "motståndsdaler" i SMR? Isf, berätta mer om det och vad som fanns att handla för valutan.

    SvaraRadera
  83. @Anonym, 18 juni 2009 16:15: Jag gillar heller inte vinklingen. Men antagligen är det väl ändå så att i en sluten social miljö så får man kohandla med det sociala kapital man har; visa fittan, vifta med kniven eller sitta på kåken i någon annans ställe.

    SvaraRadera
  84. hur blir det med Elias Lindström. har ni glömt bort han. kommer det komma någonting roligt om han?

    SvaraRadera
  85. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  86. Fredrik Jannesson19 juni 2009 kl. 13:30

    Hur kan man påstå att en nazibrud knullar sig "till toppen" när det är det genetiska avskrapets genetiska avskrap de knullar med? Fan tur att ungarna deras inte har tre ögon!

    SvaraRadera
  87. Snacka om nyhetens behag... ingen som är intresserad av denna sida längre eller? Lama jävla svenssons.

    SvaraRadera
  88. "Snacka om nyhetens behag... ingen som är intresserad av denna sida längre eller? Lama jävla svenssons."

    Lugna ned dig, lille gräshoppa.

    SvaraRadera
  89. Definition på gräshoppa bör ju knappast vara den som fortfarande läser denna skitsida utan action. Intelligent.

    SvaraRadera
  90. Skaparen av sidan är ju en daggmask. Ryggradslöst att påstå att man är flera som skriver på bloggen när inte en käft tror på det.

    SvaraRadera
  91. Jag tror på det.

    SvaraRadera
  92. väntar ivrigt på nästa uppdatering

    SvaraRadera
  93. kom igen! uppdatering :)

    SvaraRadera
  94. Vågar du inte skriva mer?

    SvaraRadera
  95. Vad tycker SMR om denna sortens duvor?
    http://www.raceduen.dk/galleri_strassere.htm

    SvaraRadera
  96. Jag förstår inte hur SMR kan låta en sån här person hållas. Jag har alltid trott att man "gjorde något åt" sånna här läckor/förtalare.

    SvaraRadera
  97. kom igen få läsa lite mer om trash-folk i väsby!
    Hon den där Johanna vill man fan inte sätta ballen i, vet man inte vad som tittar ut..

    SvaraRadera
  98. Då har du väl haft fel uppfattning om dina små böghjältar?

    SvaraRadera
  99. vilket jävla skitsnack och påhitt. Kvinnan är lika mycket vär som mannen i vår tro. Men i typiskt marxistisk värld så ska det förljugas om detta hur många kvinnor tilllåter ni makt i eran värld? vad ni än säger så är det en lögn och det vet ni bpde ni och jag. Däremot är kvinnan en likvärdig medlem i den nationalsocialistiska tron som härstammar fårn forna seder innan kristendom tog all deras makt och gjorde dom arvslösa. Dom stod då som krigare sida vid sida om männen eller hade egna härer för att bevara och försvara det egna landet mot söderns slaveri.

    SvaraRadera
  100. Skriv ett inlägg om lögnartjockisen Micke Skillt och hans rövarhistorier om att han varit i USA och skjutit mexare med KKK. HAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  101. jag var medlem i NU(nationell ungdom) på den tiden den fanns och då var erik hägglund "chef" där och redan då var det en sektliknande organision vad hände med erik?

    SvaraRadera
  102. Erik Hägglund = Baltic Inkasso

    SvaraRadera
  103. Vad har hänt med bloggen? Skrämda till tystnad?

    SvaraRadera
  104. Hur är det nu med dessa "avhoppare"? Är ni öht nationella? Tänkte med tanke på att ode knullar med svartskallar och så.....

    SvaraRadera
  105. HURRA! HURRA! HURRA!

    mvh //världens coolaste avhoppare, keep it up!

    SvaraRadera
  106. Anonym i slutet som skriver att kvinnan krigar vid sida om sida med hatt herrarna. fråga tjockisarna om tjejer ska göra lumpen och hur många tjejer som FÅR vara med när det är slagsmål INGA. eller hur mkt kamp aktiviteter damerna får vara med på, förutom ansikten vid flygblads och tidnings utdelningar. och det enda kvinnliga köttet på deras looser fester.

    sug min purjo din tönt!

    SvaraRadera
  107. Uppdatera nu förfan!

    SvaraRadera
  108. Varför är SMR-tjejer nästan alltid sjukligt feta?

    SvaraRadera
  109. berätta om jeff hede! det vore mycket intressant för alla sala-bor.

    SvaraRadera
  110. HAHAHA. Det här är ju den roligaste bloggen på år och dar. Jävla tönt-nassar. Gola ner dem och häng ut dem bara. HAHAHA!

    SvaraRadera
  111. haha klockrent så jävla typiskt "nationella" tjejer, går laget runt

    SvaraRadera
  112. haha klockrent så jävla typiskt "nationella" killar; knulla går före kampen + det där med att sno andras damer. Så var det även i början på 90-talet när man själv hände i dessa kretsar.

    SvaraRadera
  113. ... Och för dem som undrar så är upphovsmännen till denna blogg skrämda till tystnad. Men det var ju bara en tidsfråga innan det skulle hända eller hur? Men det kommer säkerligen nya avhoppare som känner för att dansa lite i bloggvärlden och sidoflörta lite med blondinbella. På återseende era idioter !!!

    SvaraRadera
  114. Att smr skulle ha skrämt någon av skribentena på bloggen till tystnad är rent trams. Grabbarna har väl helt enkelt tappat intresse som beskrivs i en tidigare kommentar. Allvarligt talat hur intressant är egentligen smr i dagsläget??? Hur stor looser skulle man inte vara om man som politiskt ointresserad lade ner tid och energi på att blogga om smr under en längre period? Mycket, mycket mer finns att berätta om sekten och så kanske det blir om grabbarna känner att de har anledning att lägga ner energi på saken i framtiden. Men i dagsläget är smr lika ointressant för dem som damfotboll och det bloggas det inte heller mycket om från avhopparnas håll. Men å andra sidan kan det ju mycket väl vara så de har blivit skrämda till tystnad även i det ämnet?? Eller vad tror du, Pär? Din smygfikus. Avslutningsvis förstår jag inte alls varför farliga smr skulle skrämma någon att sluta uppdatera en blogg men inte se till att bloggen tas bort? hell nudl

    SvaraRadera
  115. är det du som för "grabbarnas" talan? hur vet du att det finns "mycket, mycket mer" att berätta om du inte är en av skribenterna eller känner någon av dem? om du nu är en av skribenterna eller känner dem som skriver, varför vågar du då inte gå ut med ditt namn om nu "smr" är så ofarliga?

    SvaraRadera
  116. När har jag förnekat att jag är en av skribenterna eller känner någon av dem?

    SvaraRadera
  117. när jag har påstått att du har förnekat det? jag blev fundersam när du skrev "grabbarna har väl tröttnat" som om du inte visste vad orsaken till inaktiviteten var för att sedan skriva "det finns mycket, mycket mer att berätta". nå, vem är du? "smr" som är så ofarliga lär ju ändå inte göra dig något.

    SvaraRadera
  118. Ok, om vi lägger ner bloggen, lovar ni att inte likvidera oss när ni griper makten då? Deal?

    SvaraRadera
  119. Vadå då "Vi lägger ner bloggen" Du är ju inte ens en av skribenterna. Så pass bra koll har jag så att jag oftast vet vem och när någon av "avhopparna" skriver el kommenterar denna blogg... Vilket INTE lär ske på ett bra tag. Tyvärr. ( Kan oxå bekräfta att i princip allt som nämns i denna blogg är sant. Sad but true va? )

    SvaraRadera
  120. Det där om att lägga ner bloggen var ett uppenbart skämt.

    SvaraRadera
  121. http://tinyurl.com/ykefluf

    SvaraRadera
  122. och är de verkligen bara röktobak i den där vattenpipan ;)?

    SvaraRadera
  123. men uppdatera för fan! eller fick ni micke efter er eller?!

    SvaraRadera
  124. den tjocke dvärgen :)

    SvaraRadera
  125. Vilket dåligt inlägg. Ni verkar ägnar er åt att hata kvinnor istället för invandrare nuförtiden. Ni är samma oförändrade avskum som tidigare enigt mig.

    För varför är en vilsen tjejs sexualliv och eventuella frigjordhet en issue och av intresse för allmänheten? När det inte är det för den manliga delen av dem ni hänger ut? Är inte det hennes ensak? Inlägget osar kvinnoförakt.

    Djävla obildbara idioter är vad ni är. Ni har ihte förändrats ett dugg.

    /Tea

    SvaraRadera
  126. Tea, det är väl inte bloggskrivarnas fel att bruden är ett luder? :S Dessutom är det synd om bloggskrivarna som blivit skrämda till tystnad.

    SvaraRadera
  127. Låter lite som Citty Olsson, vad jag har hört brukade hon dessutom dela med sig av klamydia till hennes pojkar.

    SvaraRadera
  128. Du hävdar Viking ha taskig kvinnosyn, men du är fan inte bättre själv ditt praktarsle.

    SvaraRadera
  129. Har helt glömt hur man knyter skorna

    SvaraRadera
  130. Du som startat denna fåniga förtalsblogg kanske bör radera den nu. Om du skrev den av svartsjuka, elakhet eller bitterhet 2009 så kanske du kan släppa det nu då tjejen har familj o barn och jag hoppas även du gått vidare i livet och förhoppningsvis har en ny kärlek.

    SvaraRadera
  131. Anonym i föregående inlägg = Light

    SvaraRadera
  132. dålig uppdatering men det är skit samma för bloggen är kass, liknar klabbes utedass, sen finns det en rödingmadrass, så om du vill flytta ett lass, hör med tårtkvinnan så bjussar hon på glass!

    SvaraRadera
  133. Fyfan vilket ointressant inlägg och kommentarerna är ju bara för mycket, hahaha. Keep up the good work eller något. Eller läs en blogg. Typ.. http://costasforever.thehighissue.info

    SvaraRadera
  134. Ser man på, det snackas om slampor här.
    Undrar hur det står till med era egna respektive, hur många apor som pippat dem?
    Men ni tänder väl på sådant, ni henmän.

    SvaraRadera
  135. Tjenare Grabben!

    Helsing Norge:)

    SvaraRadera
  136. ROBIN PALMBLAD <3 JOHANNA HAGBERG

    SvaraRadera
  137. Robin Palmblad har varit och nallat på psykopattjejen och är numera utesluten hahaha. Vems kvinna är hon egentligen?

    SvaraRadera
  138. Äktheten i det här inlägget bevisade sig 10 år senare.

    SvaraRadera
  139. En uppdatering 10 år senare:

    "Hej gott folk.

    Jag vet att Flashback kommer slita mig i stycken (rödingar, säpo-trollen, fiender). Men för mig är detta viktigt och jag skiter ärligt talat i vilket. Jag vet att det varit mycket spekulationer här gällande att jag ska ha blivit kickad från NMR. Och det stämmer. Det är stor chans att detta blir mitt enda uttalande.

    För att göra en lång historia kort så fanns det en psykopat inom organisationen tidigare. Hon manipulerade folk och jag var den som torskade dit hårdast. Sett i efterhand hur mentalt nedbruten denna episod gjorde mig är det såklart jävligt pinsamt.

    Men de som aldrig tidigare blivit manipulerade av en psykopat kommer aldrig förstå hur pass manipulativa de kan vara. De manipulerar en för att de är biologiskt programmerade till det, deras hjärnor skiljer sig från våra. De kan inte känna känslor så som skuld, skam eller ånger. Och det är "crazy you can't see" något som gör att de ofta tar människor med ett normalt känslospektra helt på sängen.

    "You have to develop psychological night vision goggles and you only see them for a glims".

    https://youtu.be/HlqoC3SKIxA?t=3552

    Tänker er demoner i mänsklig skepnad, sociala genier som är EXTREMT SVÅRUPPTÄCKTA. Efter denna upplevelse blev jag så klart chockad och satte mig in i vad fan det var som jag kommit i kontakt med. Och det tog ett tag innan jag kunde sätta fingret på psykopati. Jag tror att anledningen till att sådant här inte lärs ut i grundskolan, för att ge folk någon chans att upptäcka och värja sig mot sådana här predatorer, det är för att många makthavare är just psykopater, de har inget intresse av att gemene man ska kunna upptäcka "red flags".

    Även om jag måhända är "rökt" och "bad optics" numera är jag sjukt glad att många kamrater inom organisationen nu befinner sig i det chocktillstånd som jag gjorde den dagen jag förstod att jag varit manipulerad av en psykopat. Det är kul när folk börjar jämföra sina versioner av konflikter som psykopaten varit pådrivande i och "polletten" trillar ner.

    Psykopater ljuger så som andra andas och de blir inte ens nervösa av det. Och det sjuka är att folk som visar på höga psykopatiska tendenser attraheras av sina gelikar, vilket gör att hela psykopatkluster i teorin skulle kunna upptäckas.

    https://onlinelibrary.wiley.com/doi/...111/jopy.12394

    Jag är även glad att folk i organisationens absoluta ledning ALLA har förstått att det var jag som hade rätt, det betyder mycket för mig personligen. Och att jag skulle KANSKE få möjlighet att gå med igen om några månader.

    Och jag tror att psykopater är lite som judar, att deras största svaghet är att de blivit identifierade. Även för folk som just nu är fullproppade med lögner och tycker att jag är "bat shit crazy" så blir denna skrivelse ett frö. Och en vacker dag, jo jag lovar er, kommer ni att upptäcka det som jag gjort.

    Och att upptäcka en av dessa demoniska kameleonter är verkligen "mind blowing" -- jag trodde fan inte sådant här existerade för två månader sedan. En annan av deras svagheter är ifall de parter som de varit med att skapa konflikt mellan börjar prata om vad deras "bästa vän" sagt till dem. Det mönster som jag kunnat se är just dessa små "divide and conquer-operationer". Och det är då pusselbitar från båda sidor av konflikten sätts samman som bilden av ett monster träder fram. Det är då psykopatens smutsiga göromål blottar sig.

    Jag kan rekommendera två böcker:

    x Omgiven av psykopater : så undviker du att bli utnyttjad av andra, av Thomas Erikson
    x Snakes in Suits, av Robert D. Hare

    Jag har alltid gillat Flashback. Men jag har bestämt mig för att inte läsa mer här.

    Även om jag alltså inte längre är en del av Motståndsrörelsen önskar jag Lindberg och organisationen lycka till i framtiden!"

    SvaraRadera
  140. Hon är en psykopat, bekräftat från många håll.

    SvaraRadera