tisdag 9 juni 2009

Jonas Eckeskog


Jonas Eckeskog med följe, åkte ner till Sydafrika för att hjälpa AWB med deras heliga krig. Resan pågick mellan April - Oktober 2008. Jonas Eckeskog var i stort sett den enda som bedrev "kamp" där nere, då dom andra mer eller mindre redan hoppat av och följde bara med på en resa sponsrad av just Jonas Eckeskog. Jag tänkte publicera Jonas "Kamp Dagbok" , helt oredigerad, endast censurerat de två avhopparnas namn från den. Värt att veta är att Jonas betalade över 100.000 SEK för den resan och det slutade med 2st avhopp och ca 100.000SEK minus på kontot.


Soldaten Eckeskog, i AWB mundering.

6 kommentarer:

  1. Bilden föreställer en kille i den svenska uniformen M90?

    SvaraRadera
  2. Bilden föreställer Jonas eckeskog i en svensk militärjacka ja och em awb-keps han köpt för dyra pengar nere i "SA" tragiskt var ordet ni sökte BKH

    SvaraRadera
  3. Så om jag har på mig flip-flops, leggings och en lite längre sidenskjorta så är det en AWB-uniform så länge jag har AWB-kepsen på mig? ^_^

    SvaraRadera
  4. ser ut som en äkta walsta-boy ju... gulligt ^_^

    SvaraRadera
  5. Grymt snygg och sexig;)
    Jag dööör.....

    SvaraRadera